Monday, July 12, 2010

点歌点歌...老大来点歌咯...快来听XP

SHERO...SHE
陪自己 看烟火 陪著自己 去兜风

向软弱 说分手 自己旅行 自己梦
喝一罐 冰啤酒 灌溉久违 的酒窝
让笑容 回到双颊的粉红
那是谁说 女孩没有ROCK'N ROLL
我对我说 当最后只剩下我 谁是我英雄?
看不到 找不到 等不到 你的 HERO
为何不 作自己 只手撑天的 SHERO
你可以 我可以 为自己赴汤蹈火 的SHERO
像女王 挥舞著 骄傲披风
先转身 先自由 先说再见 先解脱
世界在 他背后 原来这麼 的辽阔
也坚强 也温柔 也有紧握 的拳头
去敲奏 全新生活的节奏
是谁说 女孩没有ROCK'N ROLL
我对我说 当最后只剩下我 谁是我英雄?
看不到 找不到 等不到 你的 HERO
为何不 作自己 只手撑天的 SHERO
你可以 我可以 为自己赴汤蹈火 的SHERO
像女王 挥舞著 骄傲披风
在我的编年史中 写下了一个传说
要把History 改写成Herstory
在我的回忆录中 快乐要蔓延很久
那就今天开始建造我王国 我是女王一般的SHERO
看不到 找不到 等不到 你的 HERO
为何不 作自己 只手撑天的 SHERO
你可以 我可以 为自己赴汤蹈火 不再退缩
不要了 不找了 不等了 谁要 HERO
站出来 作自己 只手撑天的 SHERO
你可以 我可以 为自己赴汤蹈火 的SHERO
像女王 挥舞著 骄傲披风

旗开得胜
(2010 世界杯足球赛 中文主题曲)
痛快自在 热血澎湃
别问由来 星可以摘
See the champions
Take the fleld now
Unify us
Make us feel proud
头昂起来 畅爽开怀
天涯不过 你我胸怀
Celebration it surrounds us
Every nation all around us
青春是一首歌
迎着光让我们一起唱
看世界就在我们脚下
把梦踢到天际无限大
一起唱
汗让梦茁壮
你让我成长
旗像风翅膀
你给我力量
Flag
So wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag


汗让梦茁壮
你让我长成
旗像风翅膀
你给我力量
Flag
So wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
痛快自在 热血澎湃
别问由来 星可以摘
See the champions
Take the fleld now
Unify us
Make us feel proud
头昂起来 畅爽开怀
天涯不过 你我胸怀
你是兄弟 来自四海
连起来 为你喝彩
Staying forever young
Singing songs underneath the sun
看世界就在我们脚下
把梦踢到天际无限大
一起唱
汗让梦茁壮
你让我成长
旗像风翅膀
你给我力量
Flag
So wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
汗让梦茁壮
你让我长成
旗像风翅膀
你给我力量
Flag
So wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
一起唱
汗让梦茁壮
你让我成长
旗像风翅膀
你给我力量
Flag
So wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
汗让梦茁壮
你让我长成
旗像风翅膀
你给我力量
Flag
So wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
旗开得胜 我们一起唱
世界沸腾 我们一起唱

Never have a dream come true
Everybody’s got something they had to leave behind

One regret from yesterday that just seems to grow with time
There’s no use looking back or wondering
How it could be now or might have been
Oh this I know but still I can’t find ways to let you know
I’ve never had a dream come true
Till the day that I found you
Even though I pretend that I’ve moved on
You’ll always be my baby
I never found the words to say
You’re the one I think about each day
And I know no matter where life takes me to
A part of me will always be with you
Somewhere in my memory
I’ve lost all sense of time
And so my road can never because yesterday is all that fills my mind
There’s no use looking back or wondering
How it should be now or might have been
Oh this I know but still I can’t find ways to let you go
You’ll always be the dream that dills my head
Yes you will, say you will, you know you will
Oh baby, you’ll always be the one I know I’ll never forget
There’s no use looking back or wondering
Because love is a strange and funny thing
No matter how I try and try I just can’t say goodbye
No no no no

No comments: